سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید فرش 700 کتف

قالیشویی مشهد

راهنمای خرید فرش 700 کتف

راهنمای خرید فرش 700 کتف

درین نوشته‌علمی تلاش داریم تا به شما دوستان یاری کنیم تا فرش ماشینی 700 کتف را بهتر بشناسید و در هنگام خرید آن ها، چه به صورت فیزیکی و چه به طور اینترنتی بتوانید شایسته ترین آیتم را برای خویش گزینش فرمایید.

در راستای خرید فرش ماشینی 700 کتف می بایست یک‌سری نکته حائض اهمیت در رابطه این فرش ها را بشناسید که‌این نکته ها روی کیفیت و ارزش فرش تأثیر دارااست و شما می‌توانید به امداد آشنایی این خصوصیات در فرش های ماشینی 700 کتف برای خویش و وضعیت منزل خویش تعیین بهتری داشته باشید. این مشخصات عبارت اند از:

 

1- برگزیدگان اشکال کتف و تراکم فرش ماشینی

 

2- اشکال نخ فرش و شایسته ترین آنان

 

3- طرح و رنگ مطلوب چینش خانه

 

4- ضخامت مطلوب فرش ماشینی

 

5- اشکال مارک و برند فرش ماشینی اهل ایران و شایسته ترین آنان

 

 

 

برگزیدگان اشکال کتف و تراکم فرش ماشینی:

 

یک کدام از مهم‌ترین خصوصیت های یک فرش تعداد کتف و مقدار تراکم آن میباشد. در واقع به هر گره یا این که ریشه در حین فرش تراکم و در پهنا فرش کتف گفته می شود. مبنی بر انتظار هر چه تراکم و کتف فرش ماشینی طولانی تر باشد کیفیت فرش نیز بیش تر خواهد بود. هر چه تراکم و کتف فرش ماشینی بیش تر باشد وزن فرش نیز طولانی تر میگردد و با ارتقا و کاهش تراکم و کتف فرش ماشینی، فرش کلفت‌خیس یا این که لطیف‌خیس می‌گردد. اینکه فرش قطور در چه مکانی و فرش لطیف در چه مکانی کاربرد داراست را در قسمت های سپس توضیح خوا‌هیم بخشید ولی می بایست این نکته را بدانید که با قطور‌خیس شدن فرش ماشینی ماندگاری فرش نیز فراتر می‌رود.

 

گونه های نخ فرش ماشینی و شایسته ترین آنان:

 

الیاف ها در فرش های ماشینی به یک‌سری مدل تقسیم می گردند که برخی از آن‌ها عبارت اند از:

 

1- اکریلیک هیت ست

 

2- پلی استر

 

3- پلی پروپلین

 

4- بی سی اف (BCF).

 

شایسته ترین جور نخ فرش ماشینی فی مابین گونه های متفاوت آن اکریلیک هیت ست میباشد که تا 20 سال قدمت میکند. این مدل الیاف فرش سبب ساز آلرژی نمیشود، پرزدهی بسیار پایینی نسبت به سایر الیاف ها داراست و در مقابل گرما نیز مقاوم میباشد. پس در صورتی‌که قصد آزمایش یک فرش از دسته اکریلیک را داشتید میتوانید جسمی داغ روی آن قرار دهید و یا این که مقدار پرزدهی آن را ببینید. اکثر وبسایت های دارای اعتبار فروش فرش ماشینی امکان برگشت تا یک هفته را دارا‌هستند پس می توانید آن را در خانه پس از خرید آزمایش کرده و در شرایطی که از کیفیت فرش راضی نبودید آن را گشوده گردانید.

 

ضخامت فرش ماشینی 700 کتف:

 

ضخامت یک فرش ماشینی 700 کتف بایستی 10 میلی‌متر و 1 میلی‌متر بیش تر و کمتر باشد. اکثر فرش های ماشینی 700 کتف از ضخامت قابل قبولی برخوردارند و بوسیله پا تماما قابل لمس می‌باشند.

 

طرح و رنگ مطلوب چینش:

 

طرح و رنگ مطلوب دکورا سیون خانه یک کدام از مهم‌ترین خصوصیت های خرید یک فرش ماشینی برای خانه طرح و رنگ متناسب آن فرش با چیدمان خانه شماست و برای اینکه شایسته ترین گزینش را داشته باشید بهتر میباشد به بعضا از نکته های پایین توجه نمایید.

 

نکته اولیه- مکان پهن کردن فرش :