سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهایی که هرگز درباره خرید فرش نمی دانستید

قالیشویی مشهد خیر بیان کردن به خرید فرش های ارزان ارزش گام اولیه میباشد. در پی بایستی چیزهایی در رابطه تفاوت مهم فرش های ماشینی و دستباف خاطر بگیرید.

 

به نقل از تیم وبگردی باشگاه خبرنگاران برنا، خیر بیان کردن به خرید فرش های ارزان بها گام نخستین میباشد. در پی بایستی چیزهایی در رابطه تفاوت مهم فرش های ماشینی و دستباف خاطر بگیرید. هچنین رازهایی در رابطه مال فرش ها موجود هست. بها بالای فرض دستباف مردم را به سمت خرید فرض های ماشینی برده میباشد و در‌این بازار کلیه چیز پایین در دست گرفتن چینی هاست. برخی فروشنده ها رندی میکنند و فرش های چینی یا این که فرش های بی کیفیت ایجاد ترکیه را با نام های دهان پرکن می‌فروشند. نباید فریب گویش بازی فروشنده ها را بخورید.

 

 

سه استدلال برای خیر بیان کردن به خرید فرش های رنگی ارزان

 

1- فرش های گل پر رنگ به جهت تنوع طرح و رنگ و قیمت ارزان شان طرف داران متعددی دارا‌هستند. با این هم اکنون گزینش آن ها خیلی به صرفه وجود ندارد. بیشترشان بافت ترکیه می‌باشند و ظواهر بسیار فریبنده ای دارا‌هستند ولی صرفا کاربرد مطلوب شان برای دفتر میباشد. طرح پر رنگ روی این فرش ها تا اولی شست و شو دوام داراست. نظافت کردن این فرش ها فعالیت معمولی ای وجود ندارد. مخصوصا در شرایطی‌که برای اتاق بچه خریداری شوند. روش رفتن و نشستن خردسالان روی این فرش ها سبب آزار آن‌ها می‌گردد.

 

بهتر میباشد با به عبارتی هزینه فرش هایی بخرید که طرح های معمولی تری دارا‌هستند و پاک کردن آنان هم سهل وآسان میباشد. فرش های پررنگ بعداز مدتی که به اصطلاح پا میخورند بلافاصله هم سطح میگردد و زیرا سطوح توخالی آنان اضافه از برجستگی ها میباشد بسیار نازک گردیده و فرم نخستین خویش را از دست میدهند.

 

2- فرش های دکوری تماما تزئینی می‌باشند و به کار گیری از آنان به غیر از دردسر چیز دیگری ندارد. این فرش ها را به اسم گونه های گره ای در بازار می‌شناسند. تار و پود این فرش ها از کالا نخ های قطور و باریکی میباشد که زمانی رویشان شیوه بروید به راحتی کنده میگردند. مانده های خوراک و خرده نان ها خیلی زود لا‌به‌لا به لای این نخ ها جا خوش می‌نمایند و جاروکردن شان هم به هیچ عنوان بی آلایش وجود ندارد.

 

3- فرش های رنگی طرح دار که معمولا برای اتاق خواب پباده سازی گردیده اند مثال دیگری میباشد که خرید آنان ممکن میباشد ایرادات بدون شوخی برایتان به وجود بیاورد. این فرش ها معمولا از ترکیبات نامرغوبی تهیه و تنظیم میشوند. وزن بسیار سنگین این فرش ها استدلال دیگری برای خیر اعلام کردن به خرید آنهاست. به کار گیری از این قبیل فرش ها ممکن میباشد برای خردسالان، حساسیت زا باشد مخصوصا در حالتی که در اتاق خواب از آن‌ها استعمال نمایید.

 

 

تفاوت فرش های ماشینی و دستباف؛ چیزهایی به غیر از ارزش

 

اختلاف بها در میان فرش ماشینی و دستباف مهم ترین وجه تمایز آنهاست البته اعتنا داشته باشید که به هر حالا مدل نخ و الیاف مستعمل در بافت فرش گهگاه سبب ساز به وجود داخل شدن مشکلاتی می‌گردد. در حالتی که در خانه، نوباوه خردسال یا این که شخص سالخورده ای دارید، بهتر میباشد گذشته از خرید فرش تعدادی نکته را در لحاظ بگیرید.

 

معمولا مال نخ فرش دستباف، ابریشم و پشم و فرآورده نخ فرش های ماشینی، مبلغی پروپیلن و نایلون میباشد. براین اساس فرش های ماشینی به راحتی روی سنگ و سرامیک رمز میخورند البته فرش های دستباف به علت جور نخ و سنگینی، این خلل را ندارند. در شرایطی که در منزل تان، سالمند یا این که نوباوه دارید، بهتر میباشد در خرید فرش ماشینی بیش تر اعتنا نمائید. در غیر این فیس قابلیت سُرخوردن این تیم اشخاص روی فرش و شکستگی احتمالی دست و پایشان موجود است.

 

در بافت فرش ماشینی از الیاف تصنعی و مصنوعی استعمال می گردد. این زمینه ممکن میباشد برای شما یا این که بقیه اعضای خانواده تان آلرژی ساخت نماید برای خودداری از این خلل بهتر میباشد به سراغ فرش های دستباف بروید. فرش های تزئینی و فانتزی با پرز بسیار بلند به آسانی گرد و غبار را در خویش عده نمایند. در شرایطی‌که سوابق آسم و حساسیت دارید بهتر میباشد این فرش ها را نخرید یا این که دست‌کم آنها‌را در اتاق خواب تان پهن نکنید.

 

فرش های ماشینی به خصوص آنهایی که درصد نایلون بالایی دارا هستند، به راحتی موی، آلودگی و خرده ریزهای دیگر را در خویش عده میکنند. البته فرش های دستباف موی و زباله به خویش نمی گیرند و منجر آلودگی منزل نمیشوند. در شرایطی‌که دارایی کافی برای خرید فرش دستباف ندارید، بهتر میباشد برای دوری از سرخوردن فرش ماشینی روی سنگ و سرامیک، از ترمز فرش به کارگیری فرمایید. از بین فرش های ماشینی آنهایی را تعیین فرمایید که تراکم بیشتری دارا‌هستند. تراکم بالا هم اندازه تعداد گره های طولانی تر و استحکام طولانی تر فرش میباشد. گرد و خاک و آلودگی در چنین فرش هایی کمتر عده می‌گردد.