سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لکه ی شیر بر روی فرش:

قالیشویی مشهد  اضافی شیر را با قاشق از روی فرش توده کنید، بعد از آن در آب گرم پودر لباسشویی بریزید و با اسفنج روی لکه بکشید و بعد از آن اسفنج را در آب گرم زده و محل لکه را تمیز کنید.

برای جلوگیری از خوابیدن پرز موکت:همانگونه که میدانید، در صورتیکه یک جسم سنگین را روی موکت قرار دهید. در آن نصیب فرو رفتگی بوجود می آید. برای جلوگیری از فرورفتگی موکت باید یک تکه موکت بریده را زیر جسم سنگین قرار دهید و یا از تکه های سه لایی چوبی، حلبی یا پلاستیکی استعمال کنید چنانچه گشوده هم اثر فرو رفتگی پس از برداشتن اشیاء باقی باقی‌مانده بود به این نحوه فعالیت کنید: یک حوله ی خیس را روی محل فرو رفتگی بگذارید و دوران یک روز بگذارید به همین هم اکنون باقی بماند. بعد حوله را برداشته کمی طاقت کنید تا کم آب شود، و سپس روی آن را برس بکشید تا پرزها به شرایط اولیه خویش برگردنند.در‌حالتی که کناره ی فرش شما به طرف بالا ایستاده باشد:

 

 

 

برای از بین بردن بالا ایستادن فرش نخست پارچه ی پنبه ی یا حوله ی خیس را به عبارتی نصیب پهن کنید و روی آن تخته ی پلاستیکی منحصر به فرد آشپزخانه قرار دهید و جسم سنگینی روی آن بگذارید. (مانند کتاب) آن گاه از24 ساعت فرش به وضعیت اولیه خویش بر می گردد و یا می توانید رختخواب خویش را روی به عبارتی نصیب بیندازید و روی آن بخوابید تا آن نصیب فرش ترمیم شود.

 

 

 

 

 

شستن فرش و موکت

 

 

 

شستن فرش و موکت:

 

 

 

برای شستن فرش به اینصورت کار کنید، که نخست فرش را به طور کاملً خیس کنید. آن‌گاه روی تمام سطح فرش پودر ماشین لباسشویی بپاشید بعداز زمان چندین ساعت بر روی فرش برس بکشید و سپس آبکشی کنید، در حالتی‌که فرش شما 6 متری میباشد بعداز آبکشی کردن آن را لوله کنید. آن گاه فرش را بصورت ایستاده کنار دیوار بگذارید، می بینید که تخت‌گاز آب آن بیرون می شود و آنگاه می توانید فرش را در جای مطلوب پهن کنید. تا کم آب شود. و برای شستن موکت به هیچ تیتر از آب گرم استعمال نکنید. زیرا درصورتی که بهترین موکت هم باشد به کار گیری از آب گرم موکت را از بین برده و موکت شما موقعیت ارتجاعی خویش را از دست می دهد. برای کم آب کردن موکت می توانید از به عبارتی طریق فرش 6 متری به کارگیری کنید.